torsdag den 13. marts 2014

Det søde barselsliv #1

Der sker ikke så meget her. Vi går til efterfødselshold, mødregruppe og ellers får vi gået nogle lange ture og nydt det gode vejr. Og det kræver jo nogle nye sko! Valget faldt på disse Adidas. Eller det var vel nærmere et impulskøb, som det tit bliver til efter den lille padawan er kommet til. Hun bliver tit lidt utålmodig, når vi er i butikker og vil bare helst trilles i sin barnevogn, så det må gå lidt hurtigt med shopping'en!






Jeg får gået rigtig meget rundt her i Nordvest. Det er jo et lidt specielt kvarter, men jeg holder faktisk rigtig meget af det. Det er aldrig kedeligt at færdes her. Hvis man ikke møder nogle sjove (læs: underlige) mennesker, så er der en masse street-art og andre pudsige ting at kigge på. Idag kom jeg forbi en kaffebar på Provstevej, som serverede den bedste kop kaffe jeg længe har fået til kun 25 kr. Senere mødte jeg et par alkoholiker, som jeg fik en sludder med om den lille padawans stjernetegn! Kan kun sige #Ilovemyhood og glædeligt forår!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails