torsdag den 10. oktober 2013

(Bryllups)sko

Jeg skal jo snart til et par bryllupper og tøjet er så småt ved at være på plads. Jeg har derfor købt disse sorte ruskindssko. Selvom jeg som udgangspunkt gik efter et par flade, så blev damen i butikken og jeg enig om at det var lidt sjovere med høje sko til et bryllup. Kramper og uro i benene må jeg tage med dagen efter. På den anden siden set slipper jeg jo så for tømmermænd.... hmmm! Endvidere er det svært at finde nogle flotte flade sko (synes jeg) på denne tid af året. Mærket er Unisa og kan købes i Savona i Frederiksbergcenteret.
Tøjet bliver vist på et senere tidspunkt, men det er meget enkelt. En sort draperet kjole og en leo-habitjakke.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails