onsdag den 30. oktober 2013

Hvilken pusletaske??

Endnu et babyrelaterede indlæg!

Jeg skal snart til at vælge pusletaske. Snakken har også været i gang her. Man kunne nu også bruge en almindelig taske men jeg tror nu at jeg vælger en mere traditionel pusle taske, dog er jeg ikke så meget til dem der følger med barnevognene...

Her er det pusletaske Elizabeth fra Storksak. Jeg synes den er ret så flot. Den har et pusleunderlag med og en masse dejlige rum. Den eneste ulempe er at den er ret feminin og jeg ved ikke helt om den vil klæde min kæreste! Men fordelen er helt sikkert at den kan bruges som almindelig taske efterfølgende.





Denne pusletaske er fra Ida Ising og er klassisk med indbygget puslepude. Jeg har set den i brug her og der var den altså ret smart og praktisk, da man har alle tingene lige ved hånden. Den er også ret mere maskulin eller unisex, men den udstråler også pusletaske. Dog synes jeg, at der er et rigtig smart net med, så den kan hænge på styret på barnevognen.





Hmm, jeg er i vildrede. Nogle gode råd??



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails