torsdag den 19. december 2013

Babyhue og -vanter

Det er blevet til lidt hjemmestrik til den kommende baby. At læse opskrifter er ikke min stærke side, men Heidi med bloggen Woolrock anbefalede mig denne opskrift på en lille babyhue fra den norske strikkeblog Pickles.
Det er første gang at det er lykkes at strikke noget på rundpind! Det bliver sikkert lettere!!




De små vanter er strikket uden opskrift, hvorfor de heller ikke er helt lige store, ups :-) Jeg har strikket dem på almindelige strikkepinde og derefter har jeg syet dem sammen.




Håber de falder i den lille babys smag?!


2 kommentarer:

  1. Nøøj, hvor er de fine - og de er sikkert endnu finere, når de kommer på!

    - Anne

    SvarSlet

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails