mandag den 16. december 2013

Udklædning til kommende tema-fester

Som nogle måske ved, så er jeg ret så vild med udklædningsfester. Den seneste temafest jeg var til, var årets julefrokosten med mit arbejde, hvor temaet var jorden rundt. Idet jeg efterhånden er ret så rund, begrænsede det mine udklædningsmuligheder ret så meget, så jeg måtte ty til en lidt mindre 'vild' udklædning og lavede en globus på min mave ud af filt. Dog kom Afrika til at skubbe sig lidt, således at Gibraltar Strædet blev lidt for bredt, høhø! Billedet kan ses på min instagram-profil her

Hos gag.dk findes et stort udvalg af både kostumer og accessories til at pimpe en udklædning op med. Gag & Gimmick er en internetshop, hvor det tager 1-2 dage for levering, men de har også en fysisk butik i Vejle, hvis man har mulighed for at komme forbi der.

Med kun 8 dage tilbage til jul, er juletemafesterne måske ved at være overstået, men det kan alligevel være, at man har brug for et julemandskostume eller bare vil pimpe juleaftenen lidt op.

Her er 3 ikke-nisse/julemands-outfit, som kunne gøre julen lidt mere festlig!!! (hvorfor er det lige at der er en masse kostumer, hvor der vises lidt for meget bar hud? Jeg ville da virkelig syntes, at det var pænt upassende, hvis en af mine kollegaer mødte op i dette rudolfkostume til en firmafest….)

Find det her

Find det her. Måske lidt upraktisk hvis man skal sidde ned og spise, men ret sjovt!

Find det her

På hjemmesiden findes også en nytårskategori, hvis man er til fjer og Charleston-inspireret kjoler (men der er også nogle af de mere platte!!!)


Dette indlæg er sponsoreret, men ordene er mine egne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails