fredag den 21. februar 2014

Den første gang…

Når man har sådan en lille padawan er der mange ting der er 'den første gang'. Lige nu er vi på vej til familiebesøg for første gang med den lille padawan.

Der har været mange bekymringer om 
- kan hun sidde i autostolen hele vejen?
- hvad hvis hun vågner og vil have mad eller skal skiftes midt på motorvejen? 
- kan/vil hun sove i et andet hjem end vores eget?

På den anden side glæder jeg mig til at hun skal prøve at trække noget dejligt landligt luft og måske skal hun sove uden for (for første gang!!).

Nu håber jeg bare at køreturen går rimelig smooth 😊

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg synes det er super dejligt hvis du får lyst til at kommentere indlægget. Jeg vil svare hurtigst muligt tilbage :-)

Related Posts with Thumbnails